Wydanie nr 13/12/2024 z dnia 13 grudnia 2024 roku, ISSN 2392-215X
Ogłoszenie o sprzedaży frezarki dolnowrzecionowej Cormak
1. Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Mateusz Wandzla oferuje w ramach sprzedaży z wolnej ręki, za cenę najwyższą z zaoferowanych nie niższą jednak niż 3 700,00 złotych (słownie: trzy tysiące siedemset złotych i zero groszy), frezarkę dolnowrzecionową Cormak, SH 30, rok produkcji 2017 (moc silnika 1,5 kWm, zasilanie 230 V, 50 Hz, wymiary stołu 600 x 380 mm, wymiary stołu przesuwnego 400 x 250 mm, wysokość stołu 870 mm, średnica wrzeciona 30mm, Wysokość wrzeciona 95 mm, długość uchwytu 83 mm, wysokość robocza 145 mm, obroty wrzeciona 4500/6500/8500 obr./min., masa 100 kg). Wartość ustalono na podstawie opinii rzeczoznawcy majątkowego.
2. Osoby zainteresowane zakupem oraz uzyskaniem szczegółowej informacji mogą uzyskać informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży telefonicznie pod numerem telefonu 602646586 (informacja w godzinach od 10.00 do 14.00), w trakcie wizyty w kancelarii syndyka po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu spotkania lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Osoba zainteresowana udziałem w konkursie ofert jest uprawniona do oględzin po uprzednim ustaleniu terminu z syndykiem albo osobą wskazaną przez syndyka.
4. Oferty należy składać pisemnie w zabezpieczonej przed otwarciem dodatkowej kopercie, lub mailowo w terminie najpóźniej do dnia 12 listopada 2024 roku, listownie lub osobiście na adres:
Wojciech Kryczek Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
ul. Jana Kilińskiego 72/74 lok. 21
42 – 218 Częstochowa
z podaniem na dodatkowej kopercie sygnatury akt BB1B/GUp-s/520/2023 i dopiskiem „OFERTA”
5. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty na adres wskazany wyżej w pkt 4.
6. Warunkiem uczestnictwa w przetargu pisemnym jest wpłacenie wadium w wysokości 10% wartości oszacowania wskazanej w ofercie lub zapytaniu ofertowym tj. 370,00 zł, przelewem na zarządzany przez syndyka rachunek bankowy masy upadłości o numerze:
26 1090 1795 0000 0001 5610 8045 (Posiadacz: Mateusz Wandzel)
i złożenie dowodu wpłaty wraz z ofertą
7. Oferta - pod rygorem jej odrzucenia powinna zawierać:
a) imię, nazwisko, adres, nazwę i status prawny składającego ofertę i adres do doręczeń;
b) pełny odpis z KRS (nie starszy niż 1 miesiąc) lub innych właściwych rejestrów, z których będzie wynikać uprawnienie osoby lub osób podpisanych pod ofertą do reprezentacji oferenta, wskazanie numerów NIP i REGON;
c) proponowaną cenę nabycia z zastrzeżeniem, iż cena powinna być nie niższa od ceny minimalnej, wskazanej w niniejszych warunkach sprzedaży i sposób zapłaty, wyrażoną kwotowo i słownie, oraz oświadczenie o sposobie zapłaty i możliwości zapłaty ceny; w przypadku rozbieżności decyduje cena wyrażona słownie;
d) określenie przedmiotu sprzedaży, którego oferta dotyczy;
e) pisemne zobowiązanie oferenta do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem (podatków, opłat sądowych, notarialnych itd.);
f) podpis oferenta będącego osobą fizyczną, podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie i oświadczeniach;
g) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
h) oświadczenie, iż oferent nie jest osobą wskazaną w art. 157a ust. 2 ustawy Prawo upadłościowe:
„Syndyk oraz jego małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, osoba
pozostająca z nim w stosunku przysposobienia lub małżonek takiej osoby, jak
również osoba pozostająca z nim w faktycznym związku, prowadząca z nim
wspólnie gospodarstwo domowe, nie mogą nabyć rzeczy ani praw pochodzących
ze sprzedaży dokonanej w postępowaniu upadłościowym, w którym syndyk pełni
albo pełnił tę funkcję.”
i) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
8. Oferty, które wpłyną po terminie mogą zostać odrzucone.
9. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez syndyka w dniu 13 listopada 2024 roku. Kryterium wyboru stanowi najwyżej zaproponowana cena, nie mniejsza niż określona w pkt 1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowej aukcji elektronicznej, w celu wyłonienia najlepszej cenowo oferty, albo dodatkowych negocjacji celem wyłonienia oferty lub ustalenia ceny.
10. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej. Koszty zawarcia tej umowy ponosi nabywca.
11. Przedmiot sprzedaży nie jest objęty gwarancją i rękojmią.
12. Płatność całej ceny sprzedaży musi nastąpić najpóźniej wraz z podpisaniem umowy sprzedaży.
13. Nabywca zobowiązany jest do odbioru zakupionych ruchomości własnym transportem w terminie najpóźniej 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Syndyk nie wysyła towaru, nie zapewnia załadunku ani też transportu zakupionych ruchomości. W przypadku nieodebrania ruchomości w tym terminie, syndyk upoważniony jest do oddania rzeczy na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
14. Syndyk może nie wybrać żadnej oferty.
15. Regulamin sprzedaży syndyk udostępnia mailowo lub w kancelarii po uprzednim umówieniu się w kancelarii syndyka.
Kontakt:
+48 602 646 586
Proponowane dla Ciebie